dilluns, 26 d’octubre del 2009

Qui ets tu?


COM SEMPRE GUAPA!

Aquest conjunt és de l'Anna Velasco. l'Anna és una noia de 17 anys que al desembre farà finalment els 18 tant esperats,com jo. Físicament és una persona de mitjana estatura, esvelta i molt elegant, els seus cabells semblen de seda fosca, els seus ulls són grans, penetrants i lluen com un estel a la nit. El seu somriure inspira confiança perquè les seves dents són com perles de mar.
Ens vam conèixer quan encara no teniem els 3 anyets a parvulari. Des de un principi em va marcar el seu territori dient-me que aquella escola era seva i jo em vaig posar a plorar. Tot i així, ens vam fer molt amigues, fins al principi de la nostra adolescència que ens vam separar per les noves amistats. Qui diria que començariem de nou a un colegi per grans LA UNIVERSITAT?
De petites quan jugavem a muntar a cavall, el seu cavall sempre tenia que ser el rosa, d'aquí va neixer una Anna presumida que mai surt de casa sense maquillar ni sense mirar-se al mirall. L'Anna ,de vegades, pot semblar tímida amb la gent que no coneix gaire, però desprès te n'adones de què és una bona amiga i que pots confiar en ella. Té molt sentit del ridícul però quan vol fa la payassa com ningú. Ella és molt riallera i té molt sentit de l'humor.
Espero que mai canviis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada