dissabte, 21 de novembre del 2009

canal escrit i canal oral

L’altre dia a la classe de comunicació oral, escrita i digital després de parlar de les diferencies entre el canal oral i escrit, ens van explicar quines característiques havíem de tenir en compte per observar un anunci: el moviment de la càmera (ritme de l’anunci), la il•luminació, les imatges, els efectes sonors, el missatge que ens vol transmetre l’anunci. I partint d’aquelles característiques vam analitzar tres anuncis , un era de les galeries, l’altre de la Barbie i l’últim d’un Golf.
Tots tres anuncis transmeten uns missatges que en un principi no els veiem , per exemple al de les galeries representa una escola, i el que realment ens ensenya és que els nens a l’escola s’avorreixen i la vida comença fora de l’aula. El segon anunci fomenta que si abandonem el gos no passa res, i en el tercer anunci el del cotxe golf el missatge que ens dona és que el valor material és lo més important per la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada